Fraktpolicy

Fraktpolicy for Gullsluken

1. Generell Informasjon

Alle bestillinger behandles innen 2-3 virkedager. Bestillinger blir ikke sendt ut eller levert på helge- og helligdager.

Hvis vi opplever et høyt volum av ordrer, kan forsendelser bli forsinket med noen dager. Vennligst tillat ekstra dager i transitt for levering. Hvis det vil være en betydelig forsinkelse i forsendelsen av bestillingen din, vil vi kontakte deg via e-post eller telefon.

2. Fraktpriser og leveringsvilkår

Fraktkostnaden for hver boks er 50,-. Ved forhåndsbetaling av 3 & 6 mnd abonnement er det gratis frakt

3. Forsendelsesmetoder

Vi bruker flere fraktselskaper, inkludert Posten Norge/Bring.

4. Sporing av bestilling

Når bestillingen din er sendt, vil du motta en e-post med sporingsinformasjon.

5. Skader

Gullsluken er ikke ansvarlig for produkter som blir skadet eller tapt under transport. Hvis du mottok bestillingen din skadet, vennligst kontakt fraktfirmaet for å rapportere skaden. Vær så snill å lagre all emballasje og skadde varer før du melder saken til fraktfirmaet.

6. Internasjonal frakt

For øyeblikket sender vi bare til adresser i Norge.

For spørsmål om frakt og levering, vennligst kontakt oss på kontakt@gullsluken.no

7. Leveringstid

Leveringstiden vil variere avhengig av din lokasjon, men du kan forvente å motta bestillingen din innen 3-7 virkedager etter at bestillingen er behandlet.

8. Forsinkelser

Gullsluken er ikke ansvarlig for uforutsette forsinkelser ved frakt. Dette inkluderer, men er ikke begrenset til, værrelaterte forsinkelser, tollproblemer, feil ved fraktlinjer, etc.

9. Henting av pakke

Dersom du har valgt henting av pakke på ditt lokale postkontor eller post i butikk, vil pakken bli holdt der i 14 dager. Om pakken ikke blir hentet innen denne perioden, vil den bli sendt tilbake til oss.

10. Adresseendring

Hvis du trenger å endre leveringsadressen etter at du har plassert bestillingen, vennligst kontakt oss så snart som mulig på kontakt@gullsluken.no. Vi kan ikke garantere at vi kan endre adressen, men vi vil gjøre vårt beste for å imøtekomme forespørselen din.

11. Frakt til flere adresser

Hvis du trenger å sende produkter til flere adresser, vennligst plasser separate bestillinger for hver adresse. For bedriftskunder med større ordrer, vennligst kontakt oss direkte for å diskutere alternativer.

12. Retur

For informasjon om retur av produkter, vennligst se vår Returpolicy.

Vi takker deg for at du har valgt Gullsluken, og ser frem til å betjene deg.

Sist oppdatert: 26.06.2023